Zvolte si typ nemovitosti

Chci prodat

Prodej Vaší nemovitosti se skládá z několika fází:

  • prvotní kontakt s realitní kanceláří
  • příprava zakázky-navázání smluvního vztahu, shromáždění údajů o nemovitosti, její ohodnocení a fotodokumentace, dohoda o nabídkové ceně
  • realizace zakázky- zařazení do nabídky realitní kanceláře, inzerce v dostupných médiích, hledání v databázi poptávajících, nalezení kupce, zabezpečení prodeje včetně příslušných právních služeb
  • zanesení změny v katastru nemovitostí, výplata kupní ceny
  • úhrada poplatku realitní kanceláři, eventuálně daně z příjmu

Jaké doklady budeme potřebovat k prodeji nemovitostí?

  • doklad o vlastnictví (kupní smlouva, darovací smlouva, rozhodnutí o dědictví, kolaudační rozhodnutí či jiný doklad.)
  • výpis z katastru nemovitostí
  • snímek z katastrální mapy
  • projektová dokumentace (půdorysy, řezy nemovitosti)
  • znalecký posudek, pokud je k dispozici
  • u pozemků – písemné vyjádření stavebního úřadu k možnosti zastavení pozemku
  • u bytů – přehled režie

V případě, že tyto doklady nevlastníte, pokusíme se je ve spolupráci s Vámi dohledat tak, aby bylo možné prodej realizovat.

Potřebujete pomoci s prodejem nemovitosti? Kontaktujte nás.